Lucrările de întreținere a soluției de e-mail s-au încheiat.
S-au efectuat următoarele modificări:
- casuțele poștale au fost mutate de pe serverul vechi pe un nou server mult mai performant;
- vechiul server rămâne accesibil ca suport pentru interfață webmail (https://webmail.tuiasi.ro);
- funcționarea în ansamblu a soluției de e-mail este aceeași, cu îmbunătățiri legate de:
- spatiul de stocare pe disc;
- accesul la casuțele poștale prin pop3s,imaps;
- posibilitatea de extindere a soluției cu o nouă interfață de webmail care să ofere mult mai multe facilități, inclusiv un sistem de stocare a fisierelor similar cu google drive (va urma în viitorul apropiat);
- de azi sunt posibile atât conectarea și primirea de mesaje, cât și trimiterea de mesaje folosind aplicații/programe de poștă electronică de oriunde din afara universității. Detalii de configurare la: https://dicd.tuiasi.ro/informatii-utile/accesul-la-casutele-postale/
Observație: În situația în care aveți o problemă legată de accesul la casuța poștală vă rugăm să ne contactați la una din adresele de e-mail din secțiunea „Contact”.
Configurațiile noilor servere adăugate la soluția de mail sunt:
- Server Dell PowerEdge R710, 6x 600GB High Speed SAS Disks in RAID6, Memorie RAM 64GB, 2x Procesor Intel Xeon X5670 având împreuna 12 core (24 cu hyperthreading);
- Storage dedicat QNAP TS-879U-RP, 8x 1TB enterprise sata disks in RAID6 pentru backup si drive.
Ambele sisteme au redundanță la defectarea simultană a 2 disk-uri (datorită configurației alese pentru RAID).